bktztk öyle düşünme o haftalarda değilde 32 den sonra baya gelişiyor bide önemli olan 2500 ü geçmesi canım sağlık dile sadece benimde bi ara geriye düştü sonra öne geçti şimdide biraz şişman o yüzden sağlıklı beslen 🤗🧿38+0 şuan yarın gideceğim kontrole 🙏🏼