Yani mesela gebelik öncesinde bile adet dönemime yakın dolgunlaşırdı sertleşirdi. Şimdi ise doğumuma sayılı günler kaldı son 3 haftam fln ama normalden daha küçükleşti ve yumuşak oldu göğüslerim de hiç bi doğum beliritisi yok. Ve buna çok canım sıkılıyor üzülüyorum acaba sütüm mü olmuycak diye. Birde gebelik dönemim hep stresle geçti ondan fln mı olmuş olabilir.