[silindi] Haftadayım bebek makat geliş doktor dönmezse sezaryen olacaksın dedi dönebilmesi için ne yapabilirim önerisi olan varmı?
Ceylin680 Bebekler kendisi dönüyor genellikle ilk dogumunuz deilse o şekilde doğum olur.eger ilkse sezayan olur .