annesinin_beybisi evet o zaman kanama oldu 23 eylülde yani adetimin 3 haftasında ben verdiğim kanda hamile olduğumu öğrendim 2 gün sonra kan verdim değerlerim düştü hala kanama gelmedi ve hamilelik belirtileri devam ediyor doktorlar bile anlamadı şaşırdılar nasıl olur böyle diye