Meliskam bende 36. Hafta dayım canım istediğinde 3-5 abartmadan yedim tutup paket bitirmemek gerekiyor sadece ilk 3 ay da yemedim organ oluşumu gerçekleştiği için 😇 sonrası kola da mesela canım istiyor çay bardağının yarısı koyup küçük yudumlar l içtim yani kararında azar azar olduğu sürece sakıncası yok hamileyiz biz hasta değiliz yani🤪