beyzabaygul Arkadaşlar 24. Haftadayım ve aşırı gaz sancısı çekiyorum yeri geliyo sancıdan adım atamıyorum. Aynı durumda olan ve şu geçiriyor diyen var mıııııı nolur olsuuun🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Clementinee beyzabaygul ben canım bu gaz sancısını yürüyüşle yendim. Hergün yarım saat yürüyorum ve gerçekten başka birşey çözüm olmuyor 😕 1 aydır düzenli bir şekilde yürüyorum 🤷🏻♀️ Başka çare bulamadım çünkü ciddi derecede yaşadım gaz sancısını kalbim sıkışıyordu artık
Woman3535 Dün bende de oldu karnımda baloncuklar oatlıyodu sanki ben bişey yapmıyorum ama tuvalete gidiyorum yediğiniz içtiğiniz leyler gaz yapıyo olabilir