Tugbapak82- biz ilk doktora gittiğimizde sorun yok demişti bitkisel kutusu 300 TL olan ilaçtan 3 ay kullanmamız gerektigini söylemişti tabi biz kullandık baktık hala değerleri düşük büyük bir araştırma Hastanesi’ne gittik aynı muayineyi yapan başka bir doktor direk ameliyat dedi ve kullandığımız ilacı gösterince resmen bu ne dedi yani resmen bu ilaca ihtiyacimizin olmadığını söyledi