tazeannecik1 Bilinmezinannesi Bir bilgim yok canım ama yeterli olur bence,benim doktorum sezaryenden sonra depand kullandırmıyormuş alacaktım ama almıcam sadece ped kullandırıyormuş 🤷🏽♀️
Bilinmezinannesi Selver07 4 adet paket değil sezeryan olanlar genelde az kullanıyor tecrübelilere sorayım dedım
Selver07 Bilinmezinannesi bende sezeryan oldum 2. Paketi aldım hatta 10 gün felan oldu kanama ama sürekli değiştiriyorsun sonuçta az gelir 4 tane ve kesinlikle al çok çok rahat ped gibi değil en azından ☺️
Deniz2961 Bilinmezinannesi Zaten doğumdan çıkarken bezli çıkıyorsunuz hastne bezliyor odaya da getiriyorlar özel de tabi
mercimeginanne Bilinmezinannesi ben sezeryan oldum gayette dolu dolu kanamam oldu. Bence kişiden kişiye değişiyor. 4 adet yetmez. Ben sadece 3 gün hastanede kaldım 2 paket bitmişti. Evde de 3-4 paket kullandım. Hasta bezini hiç tavsiye etmem çok rahatsız edici bişey
Denizyildizii Bilinmezinannesi ilk doğumumda genel olmuştum ikincisinde spinal oldum. Genel anestezi bana göre daha rahatti. Tabi herkesin tecrübesi farklı. Bebek içinde spinal öneriliyor zaten
Deletedmom16362 Ben iki üç gün giydim onu doktor kontrolünde doktorum giyme dikislerini terletmesin demisti. 4-5 tane yetiyor bence.
Aygunnnn Deniz2961 devlette iki doğum yaptım bezsiz yatağa bırakıyorlar en doğumun en nefret ettiğim tarafı olmuştu 😣
Fundabshn Meriiih Bende bilmiyorum ilk defa alıcam ama normal kendi bedenime göre alıyorum M giyiyordum aslında ama hamilelikte L oldum o bakımdan L alacağım 💐😊
Selver07 Meriiih ben 63 el doğuma girince l beden aldım çok rahattı en azından dar gelip dikişe sıkıntı olmadı rahat rahat kullandım
Fundabshn Bende tredyoldan alıcam 1 paket L beden alırım içinde 9 tane var yeterli midir sizce ? Normal doğum yapacağım yetmezse daha çok alabilirim 💕😊