semihasuat Kızlar ben oturunca yatınca yani ne yapsam kuyruk sokumunda acayip derecede bir ağrı oluyor. Sizce neden. Sırt üstü de yatsam yan da yatsam otursam da fark etmiyor ağrı oluyor.