Hamile kaldigimi öğrendigimde dr mun bana yazdigi folik asit.
Baska bir doktorla gramajinin cok fazla oldugunu konusmustuk ve degistirdim, şu an z-fol kullanıyorum gunluk almam gereken 400 mcg ücretli tabi 98 liraydı sanirim.
Folbiol devletin tek karsiladigi folik asit oldugu icin yaziyormus doktorlar.