Esmakorkmaz Sezaryen doğum isteyenler hangi anesteziyi tercih ediyor? Belden uyuşturmalı mı komple uyumalı mı🤔😅 ya da tecrübesi olanlar neler yaşadı hangisini tercih etti ve önerir miii🥰
Deniz2961 Esmakorkmaz spnl de her şeye sahitsin çıkar çıkmaz yanına geloyor gen anestzi bebeğe geçiyor die pek tavsiye edilmiyor artik
Denizyildizii Esmakorkmaz ikisinide oldum. Genel anestezi bana göre daha rahattı. Ama bebek icin uygun olanı spinal anestezi
Esmakorkmaz Denizyildizii evet ben de uyutulma taraftarı değilim bebeğim ben uyanana kadar beklesin istemiyorum 🥰🙏🏻
Denizyildizii Esmakorkmaz hemen uyandırıyorlar beklemiyor bebek. Bebeğe narkoz geçmesin diye spinal daha uygun deniyor
Esmakorkmaz Denizyildizii işte uyanma kısmından korkuyorum biraz açıkçası bir de dediğiniz gibi bebeğe de geçme olayı varmış onu bilmiyordum teşekkür ederim.