Kızlar bebeğim baştan beri emmiyordu yani baştan beri biberonla besliyorum.. 3 ay 20 günlük bebeğim dünden beri çok az süt içiyor uyutup öyle içiyor yani biberonu verince ağlıyor vücudu susuz kalacak diye korkuyorum bebeğim normalde iştahlı kilosu çok yerinde..sabah 8den beri 250ml anca içirebildim..başına gelen var mı ne oldu bebeğime