Kızlar sizce ikili test gerekli mi size kendimden bahsedeyim 15 mart 2020 de düğünüm olsu 16 marttta herşey iptal korona girdi ve 3 gün sonra düğüne gelen herkes rahatsızlandı tabi bende eşimde korona olduk çok kötüydüm annemler amcalarım babam aklınıza gelebilecek herkes hastanelik oldu evlendikten 15 gün sonra dedemi kaybettik koronadan 20 gün sonra ise canımı ciğerimi babamı kaybettim çok kötü günlerdi koronanın başıydı herkes ççok korkuyodu mezarına bile gidemedik gömüldüğünü göremedik babam 50 yaşındaydı hiç hastalığı yoktu yemin ederim bir melek gibiydi herkes imreniyodu namazında kuranındaydı çok etkilendim babamdan sonra herşeyden korkar oldum sanki her an bişey olucak gibi birine bişey olucak gibi bir buçuk yıldır evliyim telefonum çalıyo ödüm kopuyo neyse çok uzattım şimdi ikili test yaptırsam doktor en ufak bi sıkıntı söylese hamileliğimi zehir ederim kendime aynı zamanda sonuç ne olursa olsun aldırmam sizce yapılmalı mı yaptırmayıp keşke yaptırsaydım diyen oldu mu nolur cevap verin