Ranasamet Kizlar ben 18+4 oldum simdiye kadar oglumu hissetmedim. Azonce sanki karnimin sol tarafinda bi tekmemi diyim veya sanki bisey orda cekiyordumu diyim nasil anlatsam cok tuhaf bi hisdi ve boyle iki uc kere pes pese hissettim. Bebismi acaba? Bebek hareketleri nasil bisey anlatirmisiniz neye benziyor acaba
Elsu26 Ranasamet Ben 19 haftalıkken hissettim böyle seyirir gibi oldu ilk iki hafta falan sonra baya baya başını ayağını hissetmeye başladım 😊 senin de bebek hareketi olabilir
Burcusahinnn Ranasamet bende aynı haftada hissetmiştim büyük ihtimal bebeğindir o haflar bağırsak seğirmesi gibi yada pıt pıt şeklinde kalp atışı gibi oluyor canım haftan ilerledikçe hareketleri de güçlenecek
Selin12- Ranasamet ben 25 haftalık oldum 15 haftalıktan beri hissediyorum düzenli olarak ama benim 3.hamileligim şanlı damar atargi pit pit böyle bir şey kayar gibi oluyor sonra büyüdükçe daha da sertlesiyor
Ece003 Ranasamet evet bebek hareketi ☺️Böyle sanki içeriden birşey mincikliyor gibi ben şuan 22 haftalığım o haftada hissettiğimle aynı ilerleyen haftalarda dahada sert hissedecekmişiz 🥰
Clementinee Nazlis1 haftamız aynı şuan hareketleri nasıl hergün hissediyormusunuz ? Benim çok hafif hareketleri ve bazen hiç hissetmiyorum
Ranasamet Clementinee yok kuzum simdi ilk defa boyle hissettim ve kisa surdu simdiye kadar hic bisey hissetmiyordum
Citos Selamlar herkese ,ben de 19 haftalık anne adayıyım. Nerdeyse 13-14. Haftadan beri seğirme - damar atması gibi birşeyler oluyor karnımda , doktoruma sorduğumda karın kaslarınızla alakalıdır demişti . Bunun dışında bir hareket belirtisi yok 😬
Nurlann Ranasamet bebegin ilk kımıldanislari onlar.. böyle seyirme gibi ilk zamanlar sonra daha belirgin atışlar 22 23 den sonra oluşur ☺