azizeugur Bir kaç kişiye dedim değişik güzel değil falan dediler sizce nasıl? Bir de Gülce isminde tanıdığınız var mı karakterleri nasıl?
kubra22- azizeugur benim ilkokulda arkadaşımın adı gülceydi çok güzel bi kızdı gamzeleri vardı çok tatlı sakindi bence çok hoş bi isim
azizeugur Haydinn bencede çok güzel geliyor bana da ama güzel değil diyenler olunca acaba mı diyor insan 😑
azizeugur kubra22- ay inşaallah benmki de tatlı güzel ve sakin olur dediğiniz gibi, tabi bi de sağlıklı 😄🤲