M_agayeva Reosta ogluma hamileyken dogru cikmisdi simdi 24 haftaligim daha öğrenemedim ama bunda kiz diyir takvim bakalim bunda da dogru cikacakmi
Reosta Benim çevremdekilere doğru cıktı 🥳 ben kendim için baktıgımda kız cıkıyor ama daha cinsiyetini öğrenmem için cok erken 7+4 🤗 Heycanlı bekleyiş
Loveis16 Reosta Çin takvimi rus takvimi yeme içme burda çok iyi biliyor diye 12 haftalık nubuna bakan herkes ama herkes kız dedi bugün 16+2 %100 erkek dedi 🥳
BirAsyaannesi yigitegenin_annesi nerden anladin canim doktor erkege benzettinama sonrada yuzde 51 erkek bi tik onde dedi
yigitegenin_annesi BirAsyaannesi bir kesecik meselesi😄 keseye göre tahmn yapıyroum net doğruluk payı yok sağlıkla gelsin🌸