ilkgozagrimhavinim sacmalamakizim benimki emmiyo erken doğdu biraz. Meme büyük geliyodu kavrayamıyodu. 10 gün oldu önce emzirmeye çalışıyorum baktım emmiyo hemen sağıp biberonlar veriyorum. Hatta geceleri mama takviyesi yapıyorum🤷🏼♀️
sultanc sacmalamakizim tabi ki denemeyi bırakmayın mümkünse kaşık biberon kullanın biberona alışamasın. Instagram da emzirme danışmanı ebeler var takip edin faydasını görürsünüz
sacmalamakizim ilkgozagrimhavinim Ben bazen silikonla emzirebiliyorum doymuyo mama veriyorum doymamasi normal mi acaba onu soracaktım 😊
ilkgozagrimhavinim sacmalamakizim normal canım memeyi tutamıyo bazı bıdıklar. Kakası çişi nasıl gün içinde kaç kez yapıyor? Valla mamaya zehir gözüyle bakmamalıyız. Doymuyorsa mama takviyesi yapıcaksın dedi doktorum
sacmalamakizim ilkgozagrimhavinim Normalde sagiyorum gayet iyi kakası cisi arada emzirince doymuyo sadece 😊
sultanc sacmalamakizim https://instagram.com/ebe.tulinbulur?utm_medium=copy_link Sayfasını incelemenizi öneririm. Ücretli danışmanlıkta veriyor. Ama paylaşımları da gayet faydalı bence