biranne3434 bende 6 tane var valla birkaç hafta önce beni 2 hafta boyunca yatırdı kalkamadım yerimden genel cerrah ameliyatlık dedi ama yapilamiyo tabiki bebek var diye. Sonra bi olac verdi o ağrısını geçirdi biraz da indirdi halen var 6 tane. Hem genel cerrah hem kadın doğum doktorum normal doğuma engel değil dedi. Doğumu yaparken yine siscekler yüksek ihtimal ile ama ben bebeğim ve kendim için normal doğumu tercih ediyorum halen. Şiserse bile yine daflon ilac verir ağrısını dindirir yani.