Asliveannesi sizin vaktiniz gelmiş artık bu vakitten sonra ilaç vermezler diye düşünüyorum benim bu durumda 33+5te yani geçen hafta başıma geldiği işin doktorum ilaca başladı 😊sağlıkla kucağımıza alalım inşallah. Tabii siz yine de doktorunuza bilgi verin en sağlıklısı bu ben sadece fikrimi paylaşıyorum sizinle.