Fatmanur123nrt Elbet kesin sonuç vermiyo ama aşağı yukarı yakın oluyo söylediklerine o yüzden😊. Evet 36+0 haftalık hamileyim, 9 kasımda 37 haftalık, 16 kasımda 38 haftalık olcak Allah’ın izniyle ama şöyle bişey var kronik hasta olduğum için 40 haftalığa kadar bekletmiyolar en geç 38 haftalıkken doğum gerçekleşiyo. Normal doğuma uygun pozisyondaysa normal doğumu deniyolar aksi halde sezaryen doğum yapıyolar canım. Baya araştırdım sordum😊.