Evet ben 38+3 de bu gün hastane çantamı hazırlamaya karar verdim 😂 (covit gibi bir kaç sıkıntı yüzüne bu kadar geç kaldı). 2 hastane çıkışı, 2 battaniye, depend, kendime iki tane pijama, Terlik çorap yelek koydum. Bebeğin bezi falan da tamam. Doğum yapıp da bu çok işime yaradı iyi ki almışım dediğiniz bişey var mı anneler ya da başkasından duyduğunuz eklemem gereken bişey varmı 🥰