Canım kadınlar bebeğim doğalı 6 gün oldu eve geldik burada hikayemi paylaşmıştım hatta sizlerle..dün kontrolümüz vardı ve doktorumuz bebeğin sarılık olduğunu söyledi bizi sevk etti şuan bebeğim hastanede yatıyor yoğun sarılıktan..çok şükür değerleri düşmeye başladı ama çok korkuyorum..zaten erken doğumdu birde kafasında yumuşak bir doku var doğum kaynaklıda olabilir denildi..benim gibi başına gelen varsa lütfen benimle deneyimini paylaşabilir mi çok korkuyorum🥺🥺🥺