Bikaç gündür kasıklarım acıyordu yürürken aşağı ağırlık var gibi hissetmeye başladım doktora gittim herşey yolunda gözüküyor. bebe de baş aşağı dönmüş dedi. Bende Sonradan jeton düştü bebe döndüğü için mi böyle oluyor. Daha erken değil mi bu ağrılar için? Bismillah daha yeni 3. Trimestere girdik şimdiden başlarsa yandım bennn😶😶 magnezyum alıyordum bitti bir haftadır doktor gerek yok dedi vermedi