cankusumyavrum bende yaklaşık 8 senedir içiyordum, hep bebek olduğu zaman bırakırım dedim erteledim. Böceğimizi öğrendik 4 haftalıkken, hemen bırakamadım ama çokta uzun sürmedi. İlk 1 hafta içtim ama eskisi gibi değil tabii çok zorlanırsam günde 2 idi. 6. Haftanın başlarında vicdanen rahatsızlık duymaya başladım son kez içtim söndürdüm. Ertesi gün aklımda geldi oyaladım kendimi unuttum bir şekilde, sonra ki 1-2 hafta çok zor geçti rüyama kadar girdi birtane içsem rahatlayacağım dedim ama hep oyaladım kendimi bir şekilde birdaha da içmedim. Sanıyorum 4 hafta geçti üzerinden hala ara ara aklıma geliyor ama eskisi gibi aklıma geldiği an çıldırmıyorum 😊 başarabilirsiniz sizde inanıyorum ki ben çok stresli bir dönemdeyim şuan ona rağmen bırakabildiysem sizde yaparsınız kendinize inanın ☘️