Crn_32 ben daha bu pazar ağrım yüzünden gittim acilen normalde orası değil hastanem resmen iğrenç senin yüzüne bile bakmıyor zaten aşırıııı kalabalık durum acil olmasaydı kesinlikle adımımı bile atmazdım doktor ultrasonla bebeğe baktı kalp atışını bile dinlemedi ben zaten nerde görücem asla yok yattığım yerdeki örtüyü değiştirmediler ve cidden leş gibiydi aşırı pisti mecburiyetten hep.. doktor hiç bişey söylemedi sadece bişey yok dedi bebek iyi mi dedim iyi bebeğin ilaç yazıcam dedi sorunu bile söylemedi ilacı niye yazıyor onu bile anlamadım ultrason filmine bile bakamadım orda kayıtlı kalıyomus asla önermem leş bi yer. Ben karataş hastanesine gidiyorum Aysel Zabit’e aşırııı iyi bi doktor herşeyi o kadar detaylı söylüyo ki bişey soramıyosun bile çok detaycı titiz bi kadın ve enerjisi o kadar yüksek ki yanından gidesin gelmez sana kızı gibi davranıyor ben çok memnunum düşük tehlikemden beni şıp diye kurtardı mükemmel bi doktor int den yorumlarına bakabilirsin 🥰