Ydnhld Kızlar 3lü tarama testi 16. haftada olmuyor mu? Bugün 3lü tarama için gittim 1.5 ay sonrasına ultrason sırası verdi , yani bugün hiç bişey yapmadı. Öyle mi oluyor normalde?
Aylinsertsu Ydnhld hayır zaten 2 liyi yakında olmuş olmanız gerekiyor 20-21 de detaylı ultrasyon zamanı üçlü oluyor
Ilayda1 Aylinsertsu neden olmasın ki 2’li testte burun kemiğine ve ense kalınlığına bakıyorlar 3’lü de bütün organlarını inceliyorlar usg de sadece 2’lide kan verdiğin için kan vermiyorsun okadar 3’lü de zaten 21-22. haftalar arası dediğiniz gibi
aygnaygn Ilayda1 bu dediğiniz detaylı ultrason değil mi acaba ben ikisini farkli seyler diye biliyordum hani 3lu testle detaylı ultrason ayni sey mi Detaylıda tum organlarna bakılıyor diye biliyorm
Aylinsertsu Ilayda1 dediğiniz 3 lü test değil detaylı ultrasyon detaylıyı 2 li testte sıkıntı çıksa da çıkmasada yapılıyor
Ilayda1 aygnaygn ben 3lü diye gittim işin açıkcası 21. Haftamda bütün organlarına baktılar perinatolojide detaylı için bişey demediler normal aylık takibe devam ediyorum şuanda ☺️