Ebruuuusalman Fatmanur99 bugun 10 haftalik olduk cok sukur iyi gidiyor arada bazen bulantim oluyor ama bunada sukur bazen hic belirti olmuo acaba bsemi oldu die korkular basiyor🙂
Ceress Fatmanur99 10+1 iz bizde, gayet sakin geçiyor günler 🤗 çok nadir hafif bulantım oluyor onun haricinde tiksinme koku hassasiyeti yada kusma yok çok şükür. Tek rahatsızlık veren şey sürekli şişim 🤦🏼♀️ Başkada problemimiz yok 🙏🏻
Snnx Fatmanur99 9+1 benimde çok şükür mide bulantım tiksinmem yok ara ara bel ağrısı ve şişkinlik oda vitamin hapımdan kaynaklanıyor sanırım ☺️
Fatmanur99 Ayy çok güzel benimde çok şükür iyi gidiyor koku hassasiyeti ve burun tıkanıklığı dışında pek bi şey hissetmiyorum şu anlık çok hafif mide bulantıları oluyor oda beni rahatsız etmicek kadar az 😂