Oozzlleemm Size şöyle bir tüyo vereyim kendime uyguladığım. Gece uyumadan önce leblebi ve kuru üzüm karışım yiyordum. Sabah ta baş ucumda dururdu. Uyumadan önce ve kalkar kalmaz bi avuç kadar yerdim o midemi bastırırdı bulantımı azaltırdı. Yani bu sadece sabah ki bulantı için önerim. Öğlen akşam vs. de öğün atlayınca ufak bir acıkma durumunda hemen midem bulandırdı. O yüzden midenizi hiç boş bırakmayın, sarı leblebi ve beyaz leblebi çok iyi geliyor hamilelikte.
İkincisi ise bebeğinizi hiç düşünmeyin ben de çok takardım kafama ama şuan 30+2 haftalık hamileyim. Bebek meğersem böyle 28 29. haftalardan sonra kg alıyormuş yani yediğimiz etki ediyormuş. O yüzden hiç umursamayın 😊 Tabi beni böyle bilinçli kimse uyarmadı, ben çok stres yaptım sonraları öğrendim. O yüzden bebeğinizi düşünmek için çok erken 😊