Denizmila21 Leyli-84 Duru çok güzel ama çok koydu herkes o yüzden sıradan oldu . İpek eski ama çok naif güzel bir isim bence İPEK 💜
Aysoshh Denizmila21 bencede kesinlikle İpek bende kızım olursa Alin İpek koycam İpek kızım diye severiz insallahh🥰🤰🧿
Saaki Bu iki ismi bende çok seviyorum ama duru ismine binbir türlü şey diyolar yok sabun ismi bilmem ne 🙄
Feyzanurdd Saaki sabun mu hajxahah😂😂😂 salak bu insanlar her şeye kulp buluyorlar bende Bihter koycam ortalık yıkılıyor saçmalama diye ya bi sakin olun Bihterin anlamı kötü kadın demek değil ki sanırsın Bihter Ziyagil 😂
Leyli-84 Feyzanurdd hahaaa alemsiniz 🙈elalem malaesef herşeyi konuşuyor önemlisi anne ve babanın içine sinmesi 🥰
Leyli-84 annesinin_beybisi çok yardımcı oldunuz teşekkür ederim 😂 şaka bir yana tek isim düşünüyorum ❤️
annesinin_beybisi Leyli-84 rica ederim 😄 normalde duru ismini cok severim ama duru isminde cok fazla bebek duydum ipek ismi daha az o yüzden ipek 🙂
yeniklasor Kesinlikle ipek 🌸 bence hiç zamanı gecmicek bı isim her zaman zarif naif ☺️ kızım olursa bende ipek düşünüyorum ☺️