ebruzb Eeedaaa ilk zamanlar tiksinmiştim hiç içemiyordum ama 22.haftadan beri her gün 1 fincan şekersiz içiyorum çok severim normal de 🤗
Papatya-Kokusu Eeedaaa Ama yinede doktoruna sor ben içiyorum sorun yaşamadım şükür yinede garanti veremem tabikii ❤️
SemaaR Evimde 5 tane kahve makinem var. Kahve bağımlısı biri olarak şuan kahveden tiksiniyorum. İnsan en sevdiği şeyden tiksiniyormuş. 😔
Kbrafrkan Eeedaaa bende 14+3 haftalığım canım ve bugune kadar hergün 1 adet türk kahvesi içiyorum 😍 Fazlası zarar sadece , dozunda olduğu sürece Allahın iziniyle birsey olmaz 🤲🏻
mervegly_7 Eeedaaa bende 7 haftalık hamileyim doktorum günde 1 fincan içebilirsin dedi oldu bitti hep bir fincan içerim
gunesveguney Eeedaaa yok canım ya ben diyetisyen ile geçirdim hamileliği ne doktorum ne diyetisyenim öyle bişey demedi hiç duymadım da öyle bişey doktorum bir kahve fincanını geçme demirini düşürmesin dedi o kadar
mervegly_7 Eeedaaa nescafe içme dedi ama aklında bulunsun onu önermedi ama günde 1fincan Türk kahvesi serbest ♥️😍
ftmnr_drgt Eeedaaa Gün de 2 fincan sade içiyorum , sa ah kahvaltımı yemeğimi yapınca içiyorum aksamda eşim işten gelince içiyoruz, gun de 1 2 fincan demisti doktorum
gozdekrks Eeedaaa 1 tane içiyorum. Tek zararı bebeğe direk gidiyor hani plesentada zararları alınıp gitmiyor direk kanına karışıyor ve sadece annede kansızlık ve kalsiyum eksikliği yapma ihtimali olduğu için önerilmiyor fazlası. Ama bazen 2 içtiğim bile oldu 🤣🤭🤫
Eeedaaa mervegly_7 çok soruyorum kusura bakmayın🤐 günlük temizlik yapıomsnuz yani günlük ev silerim süpürge falan yapıyorum ama yorulduğumda dinleniyorum acaba sakıncası olurmu diye düşünüyorum
mervegly_7 Eeedaaa yok olur mu istediğini sor ben tipik bir Başak burcuyum evimi günlük temizlerim ve aşırı deterjan ve domestos kullanırdım ama biraz azalttım mide bulantılarım başlamıştı o ara bir yapamadım yemek bile ama şu an ilaç kullanıyorum mis gibiyim 🥰