Merhaba kızlar , ben de anne oldum . 🤗
Şuan kızım kucağımda .🙏🏻Şimdi size hikayemi anlatacam.
38+1 de kontrolüm vardı , özel hastaneye gidiyordum . 20 ekim sabahı gittim doktora. Bebeğimin başı zaten çok aşağıdaydı . Kanala girmişti ve gıttıgımde 2 cm kadar açıklık vardı . Doktorum bana “ istersen bugün doğumu başlatalım , zaten bebegın başı çok aşağıda . İstersen de tam 39+0 da başlatalım eğer suyun fılan gelmezse “. Dedi .
Ben de tek gıttıgım ıcın o an bısey dıyemedım ama bır yanım da bır an önce bebegıme kavuşmak ıstıyrodu . Çok şükür herhangi bir sorun yoktu bebegımle alakalı ya da benle alakalı . Bende eşimi annemi aradım fikir danıştım . Eşim zaten hemen TM bugün başlatsınlar dedı . Bebegımın başı aşağıda olduğu ıcın ben çok zorlanıyordum bazen yürürken ıkı büklüm oluyordum. Eve geldım . Eşim de geldı , doktoru aradık bugün başlatalım dedım . O da TM hazırlan gel dedı . Hastane çantamızı aldık , makyaj yaptım giyindim . Annem ben ve eşim hastaneye gittik . İlk olarak dosya , ödeme filan bunlar halledıldı . Sonra benı dogumhaneye aldılar . İlk doğumum olacaktı o yüzden her şey bana heyecan korku stres verdı bıanda .😅 ama ebeler çok ilgiliydi . Benı çok motive ettiler . Sonra bende baya rahatladım . Öğlen 1 de dogumhaneye girdim . Suni sancı verdiler , suyumu da orda patlattılar. Saat o kadar hızlı gecıyordu ki , tabı kapıda bekleyenler için daha zordu. 😃 sonra eşimle annem yanıma geldiler . O süreçte ıkısı de yanımdaydı. Açılma 4 cm olunca epıdural takıldı . Suyumu patlattıklarından sonra açılma ve sancı arttı . Tabı ben epıdural aldığım ıcın sancı 98 oluyordu ama bende 0 sancı agrı hıssetmıyordum . Yani gerçekten mucizevi bir şey . 🙏🏻 Sonra bir ara etkisi gectı epıduralın ebe bana dedı koridora çık yürü , squat yap açılman daha hızlı olsun . Ben o ara tek sancıyı hissettim . Agrı eşiğim gerçekten yüksekmiş onu da orda anladım 😂. Hiç bağırmadım. Nefes alıp verdım , çok işe yaradı. Açılmam 4-7-9 şeklinde oldu 9 olunca beni doğuma aldılar . Doktorum gelene kadar ebeler benı hazırladı . Bıkac ıkınma istediler. Başı görünüyor dedıler . Doktorum geldıgınde sadece 1 kez ıkındım ve bebeğim balık gibi çıkıverdi . Sonra zaten onu görünce ağladım , kuzucum benım. 😊dikiş kesik atıldı kaç tane bılmıyorum amaHıssetmedım agrısınj fılan . İşlemler tamamlanınca bebeğimle beraber odamıza çıktık . Ertesi gün de taburcu olduk . Doğumum çok güzeldi ama sonrasında dikişlerimi basür vardı bende ve dikişimi basüre kadar atmışlar o yüzden o ılk gece sabaha kadar ağladım basürğn agrısından . Sonrakı günlerde oturamadjm üstüne . Hep yattım annem bende kaldı . Şuan 13 günlük olduk . Dikişlerim iyileşmiş , oturabılıyorum . Zaten ilk günden berı hareketlıyım sadece oturamıyordum. Sorunuz varsa alayım. Uzun oldu hakkınızı helal edin.🤗🙏🏻✅