tahaninannesi19 8 haftalıgım bır haftalık düşük riskinden dolayı kullanıyorum doktor yatmamı soyledı kalkıp dolanırsam ortada belim agrırsa akıntımda kahverengilik oluyor ama ılacı alınca gıdıyor