nefizemoustafa Kizlar 38+1 haftalik hamileyim bugün aşiri derecede vajinamda baski hissediyorum sanki bir ikinsam bebek cikacakmis gibi, sizce normal mi ? Yürüyemiyorum bilee
Huysuzsema nefizemoustafa bebek kanala inmiş olabilir gayet normal düzenli kasılmaların olursa mutlaka hekime görün
muges44 nefizemoustafa 37+4 of benikde öyle 1 haftadır kafasını çıkaracak gibi çok rahatsız edici değil mi😖
yagmurdzgn54 nefizemoustafa 34 haftaligim aynisi bendede var ama bebegim ters doktor kontrolume gittim hrsey normal dedi ama sanki dogurcakmisim gibi hisediyorum doktorda basindan savar gibi davrandi
erseerse yagmurdzgn54 yaaa aynı bende öyle tam 34 ve canım çok yanıyor. Özellikle ayaktayken. Sanki azıcık yürüsem doğurcam. yatarken sıkıntı yok ama oğlumda yatmama izin vermiyor hiç😔