gulsahasel merhaba bana da hep önde gidiyor dediler 1 haftaydı bu. Fakat 35.haftamdan itibaren doktor koca kafalı dedi durdu perinatolojiye gittik kafası ve karnı 3 hafta önden gidiyordu ki kilosuda öyle. Geçen hafta 3600 gr olan bebeğim bugün tam 1 hafta sonunda 4300 gr olmuş dendi. Şok oldum. Ultrason ölçümlerine çok inanmamak lazım ama tedirgin ediyorlar insanı. Normal doğum yapamazsın deyip sezaryen günü verdiler. İçini rahat tut benim de şeker testim sınırdaydı ama bugün tokluk şekerim normal çıktı. Genetik olduğunu düşünüyorum tamamen. Bebeğinin sağlığı yerindeyse hiç dert etme. Bana hep kötüymüş gibi aksettiler ağladım durdum sen yapma. Normal doğumdan geçtim artık bu psikolojiden çıkmak istiyorum. Bir an önce kucağıma alayım bebeğimi. Sen de dert etme inşallah sağlıkla tamamlarsınız süreci