anonimgelin Ahh ben bağımlısı olmuştum o nun. Ama hamilelikten itibaren yemedim. Nefsime ağır geldi ama yemiyorum. Bebeğim için…
Tabi her yediğimiz içtiğimiz eskisi gibi temiz ve sağlam zaten değil. Yani Bi tarafta nuddle sağlıksız diyoruz ama marketten vs. aldığımız yiyecek içecekler zaten temiz ve sağlıklı değil ki. Domates alıyoruz domateslerin hepsi klonlanmış gibi hepsi birbirinin tıpa tıp aynısı. Demem o ki zaten eskisi gibi sağlıklı beslenemiyoruz ama siz bebeğiniz için yemeyin. Ben de sabrediyorum, doğumdan sonra yiyeceğim en azından kendime yapmış oluyorum. Diğer türlü minik bebeğime zararlı olan şeyleri yiyip, O nun sağlıksız büyümesine vesile olamam