Volkitolki peki doğum oldumu? Yani kan nişanmı acaba? Bendr dün çatı muayenesi oldum 37+3 hafta bugun hafif kahverengi akıntım oldu normalde ara ara şeffa akıntı olurdu o normal ama bıgun kahverengi olunca dedım acaba doğuma yakınmı pek sancımda yok ama bu doğum belirtsimidir kahve leke akıntı bilemedım