Sirince-anne34 Kızlar 1 saattir aşağıda baskı var baskı oldukça özel bölgem sızlıyor aşagı da sertlik yok ama doğum belirtisi falan mı?ilk gebeliğim 34+3 haftalık
Hilal-95 Sirince-anne34 sızlıyor gibimi benmde öyle kaç gündür sankı kemiklerimi sıkıyolar bn 37 haftalğım ama bu nezmndır öylr doktorm normal kafası baskı yaapıyor dedi ama bunara daha çok 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Rahim kasılması bölemiş heralde
Hsrt1 Sirince-anne34 30+0 haftaligim Bende bu 2 haftadir var. Doktoruma sordum normal demisti. Ama sizin haftaniz gecmis. Bi doktora sorun olmazsa.
Kizannesi92 Sirince-anne34 sanırım baskı son zamanlarda çoğu gebede oluyor 36. Hafta doktora sikayetlwrimi söyledik normal dedi sancı da çıkmadı on gün sonra gel dedi ama baskı var yani bayadir makata dahi vuruyor ara ara
Sirince-anne34 Hilal-95 evet çok sızlıyor.bebek çıkacak gibi oluyor sanki. Yürüyemiyorum. Eşim diyor niye penguen gibi yürüyorsun 😄😄
Hilal-95 Sirince-anne34 🤭🤭 valla aynen bende öyleyim bazen dahada artıyor ntsde fln sancı olarak cıktı rahım kasılması dedi hemşire ama nezmndır böyle duş felan hafifletiyor uzanıyorum öyle braz daha iyi gelıyor
Acemi_anne61 Aylin2011 Ben 26 haftalığım üç gündür aşağıya baskı ve iğne batması gibi oluyor yürürken falan biraz zorluyor doktora gittim herşey yolunda bebek baş aşağı dönük dedi sizce bu yüzden mi canım acıyor. Erken değil mi ya 😖
Meloscuk Acemi_anne61 bence bi dr git rahim ağzını ölçtür erken doğum riski varsa önlem almış olursun
Aylin2011 Acemi_anne61 her gebeliğin kendine göre tehlikesi vardır bebeğin gelişiminde bir sorun yoksa bile yine dikkat etmekte fayda var canım çok yorduğunda daha fazla ağrı hissedebilirsin yada yürüdüğünde
Aylin2011 Acemi_anne61 bebek büyüdükçe baskılar biraz daha artıyor ilk kızım çok hareketliydi yürürken çok sancım oluyordu 38+4te doğdu üçüncüye ikizlerime hamileyim 34 haftalık olduk bu daha da zor çok baskı oluyor ama herhangi bir sıkıntı yok normal bir durum
Acemi_anne61 Aylin2011 ikiz annesi misiniz maşallah eminim zordur Allah yardımcınız olsun 🧿🥰 benim bebe de cok hareket ediyor ama küçük daha inşallah sizin gibi 38 küsürlerde doğar sağ salim😂
Aylin2011 Acemi_anne61 iki kızım var 2 yaş arayla üçüncü ikiz erkekler inşallah bunlarda zamanında doğarlar