-_LiyuzaMomm Arkadaşlar yenidoğan ne kadar miktarda kıyafet alınmalı ? Bebeğim kış bebeği. Sadece yenidoğan kaç tane zıbın, 5’li takım ve çorap vs almalıyım. Sizler ne kadar aldınız ??
Aycaaa571 -_LiyuzaMomm bir tane 10 lu hastane çıkışı 2 tane 5 li hastane çıkışı iki tane havlu 3 tane battaniye 3 tane patik çoraplar takım sayamicağım çok var 10-15 tane atlet 5-6 tane zıbın var bende birkaç tane önlük 4-5 tane yelek aklımdaki bunlar
Deletedmom_7156 -_LiyuzaMomm yenidoğan 1 tane 5 li hastane çıkışı aldim 2 tane yenidoğan zıbın aldım diğerlerini 0-3 ay 3-6 ay aldim ama çok değil 7 tane 0-3 ay takım ve zibin aldim bu şekilde benimkiler corap 10 15 tane filandi ince ve kalin karışık
asil58 -_LiyuzaMomm 29+5 deyiz bizde:) bende trendyoldan bakiyordum bugun indirim var tulumlarda falan
Ilayda1 -_LiyuzaMomm bende şuanda 25+3 haftadan gidiyorum. Aldıklarım; 2 tane hastane çıkışı (çünkü hastanede kirlenebiliyormuş) 5 tanede 5’li takım Çorapları tek tek saymadım ama 20 çift felan vardır herhalde Kısa kollu ve uzun kollu zıbınlar felan da aldım Alınan çok şey var da sorduklarını cevapladım sadece 😂
minikkoalaam bebis subatta gelcek insallah. ben sadece 1 tane hastane cikisi, 2 tulum aldim simdilik. cok cabuk buyuyolarmis 0-3 ay cok fazla almayin diyolar kafam karisiyo benim de 🤦🏻♀️
Mom54544 -_LiyuzaMomm 5 tane yenidoğan 5 li takımımız var 3 tane patikli 3 tane patiksiz alt var sade 26 gündür asla giymedi daha o altları hep 5 li takımları giydirdim giydirdigim 2 tane kısa kollu yenidogan zibini var 1 tane de uzun kollu var çocuğumun 3 tane de kruvaze var ilk zamanlar kruvazeleri giydirmistik yeni yeni çıtçıtlı lari giyiyor yetiyo onlarda taşmıyo pislenmiyo elimde bile alıyorum hemen kuruyo zıbın daha var ama bedenleri büyük bakalım giyebilcekmi olcak mı hediye gelmişti 4 5 tane falan en çok ihtiyacım olan ağız mendili ıslak mendil ve bez oldu 26 günde benim 😂