39+4 de doğurdum artık hiç doguramiycakmis gibi hissederken gece düzenli gelen kasılmalar la hastaneye gittim darısı başınıza sabır edin geliyor 🤣🤣 bende inanmamıştım kasilmalara ama doğru alarmmış🤣 ayrıca uykusuz he gece modundayim şuan 12 günlük olduk son haftalarda olmayı tercih ederim 🤣🤣