Jalee Merhaba ciciş annelerimiz ben geçen sene 40+2 de bebeğimi kaybettim kalbi birden durdu sebebi belli değil ve hala araştırmada bayramın birinci günü normal Doğumla doğumumu gerçekleştirdim. 5 ay üzerine hamile kaldım şimdi 38 haftalık hamileyim ve ilk bebeğim öyle olduğu için ikinci bebeğimi riske atmamak açısından 38+3 de doğumum gerçekleşecek fakat haftalardır bebeğimin boynunda iki tane kordon vardı birini çıkarmış doktor normal doğumu sana engellemiyorum dedi. O gün 11 de sezeryana alacaktı doktor bana tercih sundu istersen suni sancı verelim öğleden sonra 2 ye kadar açılman olursa Doğuma devam ederiz olmazsa direkt sezeryana alacam benim psikolojim zaten normal değil normal Doğumdan korkmuyorum sadece bebeğimin Boğaz’ında kordon olduğu için bebeğime birşey olursa diye korkuyorum ilk bebeğim öyle olduğu için ne yapsam bilemedim sizin de düşüncelerinizi alabilir miyim
Sukranerolkaradag Jalee ya ilk bebeğinizi öyle bir zamanda kaybetmeniz Emin'im ki kat kat daha çok acı vermiştir. Kordon olayı varsa bunu da risk etmeyin diyeceğim ama doktor daha iyi bilir bizden herhalde. Allah yardımcın olsun.
sudamlasi Jalee Allah sağsalim kucağına almayı nasip etsin bende diğer arkadaşlar gibi düşünüyorum direk sezeryan derdim ama Dr daha iyisini bilir
Bihilal Jalee Rabbim yardımcınız olsun normalde kesinlikle normal doğumu tercih edin derdim ama böyle bi durumda Allah korusun kesinlikle sezaryen olup riske atmazdım
Caglasmsk Jalee oncelikle basin sagolsun ve yeniden hayirli olsun. Bence sezeryani kabul etmelisiniz. Evet belki acilmaniz olcak bilemiyoruz ki veyada olmayacak. Riske atmayin bence sezeryan olun direkt tabi yine sizin karariniz.
Zynppp1 Etkilemek istemem ama sezeryan olmayı tercih ederdim şuan 36 haftalığım ve kaybettiğimi düşünemiyorum 😌 ikinciyi hiç göze alamazdım
Jalee Zynppp1 bende düşünemiyorum ama deneyeyim mi diyorum kafam o kadar karışık ki birşey olursa hemen müdahale ederler mi iyice strese girdim
Jalee Sukranerolkaradag doktor bir kordon olduğu için risk görmüyor zaten o gün ikiye kadar bekleyeceğim Doğum süreci olursa devam ederiz dedi bilemedim bende düşünceleriniz için teşekkür ederim
Jalee ftmaygmur Bihilal Miray2018 sudamlasi Amin inşallah öncelikle hepinize çok teşekkür ederim dualarınız için. İnşallah herşey güzel olur da kucağıma alırım 3 gün kaldı ama Hergünüm tedirginlikle geçiyor. Düşünceleriniz için çok sağolun 😘🤗
Miray2018 Rabbim sağlıkla sağ salim kucağınıza nasip etsin bencede riske atmayın derim ben 12 günlük anneyim 17 saat sancıyla normal doğum yaptım yani ne kadar sürede açılcağınız belli değil bence riske atmayın biran önce yavrunuzu kucağınıza alın inşAllah
ftmaygmur İnşallah sağ salim doğum yapar kucağınıza alırsınız. Ben de olsam sezeryan olurdum riske atmak istemezdim doktor risk yok dese de insanın içinde en ufak şüphe yine de kalıyor. Allah bu bebeğinizi size bağışlasın.
Jalee Caglasmsk Teşekkür ederim. doktor 2 ye kadar sancı vereceğini eğer o zamana kadar birşey olmazsa direkt sezeryana alacağını söyledi
Zlhiso Bnce sezaryan yaptir cunku hem dogum sancisi cekip hem kesilmek mi istyrsun bnm ablam normal dogum yapti suni sanciyla sonra ic kanamadan iki saat sonra ameliyat oldu yani iki kez yasamis oluyrsun bnce riske atma