Kızlar merhaba. 20. Haftadayim 22. Haftamda ayrıntılı ultrasona girmeyi düsünüyorum. İlk oğlumda da girmistim. Böbrek genislemesi oldugunu öğrenmistik. Dogumdan snra kontrol ettirdik duzenli olarak. Simdi 2. Oglumda yaptirmali miyim? Sizler yaptiriyor musunuz? Bulundugum sehirde 1 perinatolog var ve 400 lira ücreti.