AhsenAdaAda Oksapar Kan sulandırıcı iğne kullanan hamişler 😊 raporlu musunuz ? Normal ücretten mi alıyorsunuz?
Fatosduzgun55 AhsenAdaAda gebelıgı ogrenır ogrenmez basladık sgk problemlerınden ılk 2 kutuyu ücretli aldım malesef kutusu 320liraydı. Dogumdan sonra 15gun daha kullanıcağım icin can dayanmaz diyip sgkyı hallettık sukur raporluya döndü 🤲
aysegul_3008 Şuan raporluyum 6000 lök kullanıyorum Önceki hamileligimden 3 kutu 4000 lik oksapar var elimde raporsuz alan varsa gönderebilirim