Selamlar, 8 haftalık hamileyim. Göğüslerimin ve göğüs uçlarının boyutları birbirinden farklı, bu normal mi? Bir de bir göğüs ucunda sarı bir şey var, cımbızla uğraşsam çıkar ama korkuyorum. bu hamile olmadan önce de vardı. Bununla ilgili bir fikri olan var mı?