1oguzannesi 20+2 haftalık hamileyim dinlenmekle yatmakla geçmeyen adet sancısı benzeri ağrım var rahimde bel ve bacak ağrısı da yapıyor korkuyorum bu ne innesi doktora daha dün gittim bir sorunum yoktu acile gitmeli miyim
Fulyaaa1 1oguzannesi canım bi görünsen iyi olur benim de sancılarım oluyordu özellikle sol tarafta doktoruma gittim. Adet sancısı gibi şiddetli olur ve kanaman olursa gel diğer şekilde sorun etme demişti
1oguzannesi Fulyaaa1 benimde özellikle sağ tarafta kanamam lekem yok ama ağrılarım çok fazla bildiğiniz adet sancısı gibi sancı çekiyorum
Fulyaaa1 1oguzannesi mutlaka görün canım benim. Kanaman olmasına gerek yok baya şiddetli olduğundan bahsediyorusn hem için rahat etmiş olur
1oguzannesi Fulyaaa1 aynen haklısınız hareketlerini hissediyorum ama ağrı ne kaynaklı bu kadar şiddetli orasını çözemedim bir gideyim acile geçmek bilmiyor
poncikveannesii 1oguzannesi merhabalar gittiniz mi doktora bende aynı durumu yaşıyorum sağ tarafta aşırı adet sancısı oluyor cuma kontrolüm var gidince söylycem mutlaka siz gittiniz mi doktorunuz ne dedi