Mujde0808 ben epidural almadan normal doğurdum suni sancıyla ilk doğumum 8 saat suni sancı aldım ben ıkınamadım yani güçsüz kaldığım için oldu ama başı orda olduğu anda ıkınmanıza gerek kalmıyor tamamen açıldıktan sonra 35-40 dk sürdü doğumum epizyo dikişi ve iç dikişlerim vardı benimde 36 gün oldu iyileşti sayılır zor elbetteki doğum kolay diyen yalan söyler ama kaç yaşında olursanız olun kendimden örnek vereyim canım çok tatlıdır iğne batsa bağırırım ama Allah size öyle bi kuvvet güç veriyor ki anlatamam yani dayanıyorsunuz