Kızlar biz avent kullanıyoruz ikili almıştım birini arkadaşımın bebeğine verdim şimdi yedek almak istiyorum ama tekli fiyatla ikilinin fiyatı aynı ikili 0-6 ay alsam 6-7 aylarda onu kullanabilirim deme ne olcak ki illa 6-12 ay olmasına gerek yok çünkü acil yedek almam lazım kafam karıştı sizlere sorayım dedim 🤷♀️