Babemom https://imgyukle.com/i/kL0xvq Teyzoslar biz daha küçücüğüz 10+5′ten selam veriyoruz ama bu kemik yapısına göre falan cinsiyet tahmini yapilabiliyormus sanırım. Fikirlerinizi bekliyoruz, sağlıklı günler 🥰💫
Babemom Aselinkooo bir de bana sormamissiniz ama kafa yapısına dayanarak erkek gibi geldi bana, hayırlısı olsun Allah kalbinize göre versin 💫
Babemom Aselinkooo aminnn hepimizinki inşallah, canımızdan can veriyoruz cinsiyeti hiç önemli değil de işte insan merak ediyor 🥰❤
Aselinkooo Babemom teşekkür ederim Allah razı olsun Bi kızım var gönlüm erkekten yana 😊 hakkımızda hayırlısı olsun inşallah sağlıkla gelsinler😍😍