BusraHamdi bugün kontrolümüz vardı 12 haftaligiz. Devlet hastanesine gidiyorum doktorum makinası eski olduğu için ince ayrintili ense ölçümü olmadığı için 3hafta sonra 3 lü test yapacağız dedi ikili yaptirmadan 3lu yaptiran varmı
baharclk BusraHamdi Bende öyle yaptırdm canım hastane ikili yapamıyorz üçlü için gel dedi başka hastaneye gittim oda bebeğin pozisyonu ense ölçümü için uygun değil üçlüyü yapalm dedi. Üçlüyü yaptırdm. 13. haftadamıydı hatrlayamadm şmdi. İlla hepsini yaptrmak zorunda değilsin. Bu bi tedavi değil tahmini bir test.
PoyEzMu BusraHamdi ben ikili teste geç kalmıştım. Üçlü test yaptırdım kan aldılar çocuk doğum sendromu varmı falan diye bakıyo ikili olmadan da üçlü test oluyo