bsrakaradayi Kızlar 33 haftalığız. Çok şükür herhangi bir sorunumuz yok. Hurma için birçok şey duydum erken doğum vs gibi. Sizce yemek sakıncalı mı? Canım çok çekti
Hilal-95 bsrakaradayi fazla olmadan yiyeblırsın kuzum canın cekıyosa fazlası zarar ben günlerdir 10 tane yiyorm gelen giden yok 🤭 ama tabı sen abartmadan ye tabi🙏🏻
SuY bsrakaradayi öyle diyorlar ben 26. Haftadayım hurma çok severim günlük 3 ü geçmeyecek şekilde hep tüketiyorum Allaha şükür sıkıntı olmadı
bsrakaradayi Teşekkür ederim bi doktoruma sorayım bakiyim ne diye ek şöyle büyük dolgulu hurmalardaaan çekiyor canım ♥️