Imasleeper Kızlar doktora sormayı unuttum folik asidi bırakabilir miyim diye çok midemi bulandırıyordu çünkü. Ablamda 12. Haftadan sonra içilmiyor zaten dedi bende bırakıverdim. Şuan 14. Haftadayım. Aklıma şimdi geldi doğru mu yaptım bilemedim 🤷🏻♀️
Clementinee Imasleeper bana doktorum o haftalarda bıraktırmıştı fazlası zararlıymış zaten balık hapı ve multivitamin kullanıyordum
mmerveender Imasleeper ablanla senin vücut yapın sistemin bir değil ki niye bıraktın doktoruna sorup danışmadan başkasının lafıyla hareket etme üzülen sen olursun
Imasleeper Gamze1351 banada demedi ama sormadım da bırakıyım mı napim diye zaten midemi alt üst ediyor ay ne zormuş ya
Imasleeper mmerveender ilaç değil ki o vitamin çok şükür eksik değerim yok tiroidden başka da napayım midemi kaldırıyor artık dayanamıyorum :(
Gamze1351 Imasleeper Allah yardım olsun bnm hiç öle bişi olmadı ama kullanmadan önce bulantılarım zaten vardı prilamla onu kullaniom 👍😊
Imasleeper Clementinee o zaman gittiğimde sorayım ben doktora. 16. Haftada gidicem geç kalmış sayılmam dimi öyle gel dedi ama ?? :)
Imasleeper Deniz2961 bana bişiy demedi. Uff valla kötülemekte istemiyorum ama devlet doktorları mı böyle bana mı denk geliyor hep bilemiyorum. 16. Haftada gidicem de doktora geç kalmış sayılır mıyım vitaminlere nerdeyse 1 ay oynuyor:/
Clementinee Imasleeper canım doktor değilim ama doktorumun dediklerini söylüyorum sana🥰 fazlasını içmek zararlıymış zaten sen mutlaka doktoruna danış yinede başka vitaminler başlatabilir belki mümkünse yaz istersen için rahat etsin 🤍
Elfii00 Imasleeper bana vitaminleri aile hekimi başlattı doktor onayladı 12. Haftada aile hekiminden aldım hemen doktora fotosunu attım tamam doğru dedi. İstersen aile hekimiyle yarın bı görüş oradaki ebelerde aynısını veriyor kontrolü bekleyeneeee
Clementinee Imasleeper ama kendini çok bunaltma burda vitaminlere karşı olan annelerimiz var hiç içmeyen bebekleri gayet sağlıklı 1 aydan birşey olmaz sen iyi beslen bu süreçte 🤍🤍
Mihrican-anne Imasleeper ben 36 haftadayım ve hala da içiyorum canım hatta 1 2 ve 3 numaraları var 2 ye devam ediyorum 3 ü de Allah’ın izniyle inşalalh doğumdan sonra içecem bide doktorun sana demeden salın bırakma onlar bebeğin için önemli şnan benimde midem bulanıyordu istifra ediyordum ama ona rağmen hiç bırakmadım sende bırakma evladın için ❤️🤲🏻
Imasleeper Mihrican-anne ayy bide numaraları mı var :( midem kaldırmıyor artık Allah yardımcımız olsun cevabınız için de teşekkür ederim en kısa zamanda doktoruma sorarım ♥️
Seymaben Imasleeper gebeliğimin başında yazılan folik asitin hala bitmedi 16+2 haftalığım doktor paket bitince bırak dedi ki bitecek gibi görünmüyor 🤦🏻♀️doktorunu arayıp sor istersen bazen bi anda bıraktırmıyolar çünkü 🌸
Aselinkooo Imasleeper aynen ben elimde vardı diye 13 ekadar içtim tekrar almadım 😊 ilkinde de aynıydı.
MerveNur- Imasleeper 12de bırakılıyor ama multivitamine başlattığı için. Eğer multivitamin alıyorsanız sıkıntı yok zaten folik asit in de fazlası zararmış….